Школа безпеки ТЯМ
Кампанія з підвищення обізнаності освітян, батьків і підлітків 13-17 років щодо запобігання сексуальному насильству над дітьми.
Строк впровадження: червень-листопад 2021 р.
Кампанія з підвищення обізнаності освітян, батьків і підлітків 13-17 років щодо запобігання сексуальному насильству над дітьми.
Строк впровадження: червень-листопад 2021 р.
Кампанія «Уважні батьки» привертає увагу до проблеми спокушання дітей он-лайн та висвітлює ключову роль батьків у захисті дітей.
Строк впровадження: квітень-серпень 2019 р.
У 2018 році ми згадали про те, що Янгол, намальований колись дитячою рукою Кирила Черниша, може творити дива, і започаткували нову традицію.
Кампанія з попередження сексуального насильства над дітьми 10 - 18 років.
Строк впровадження: серпень - листопад 2016 р.
Кампанія з попередження сексуального насильства над дітьми старшого дошкільного віку.
Строк впровадження: червень - листопад 2015 р.
Метою кампанії є захист дітей 0 – 3 років від жорстокого поводження шляхом популяризації відповідального батьківства та ненасильницьких методів виховання.
Строк впровадження: березень - вересень 2014 р.
Мета: попередження фізичного насильства над дітьми та популяризації відповідального батьківства і ненасильницьких методів виховання
Строк впровадження: березень – листопад 2014 р.
Мета - попередження психологічного (емоційного) насильства над дітьми та популяризації відповідального батьківства і ненасильницьких методів виховання.
Строк впровадження: березень - вересень 2013 р.
Кампанія має на меті підвищити обізнаність громадськості щодо проблеми сексуального насильства над дітьми, виявлення випадків насильства, їх попередження та допомоги дітям, які постраждали від сексуального насильства.
Строк впровадження: листопад - грудень 2011 р.
Кампанія присвячена проблемі фізичного насильства щодо дітей в сім‘ї, неприпустимості побиття дитини, як методу виховання.
Строк впровадження: вереснь - грудень 2009 р.
Мета- залучення громадськості у діяльність, спрямовану на подолання проблеми насильства над дітьми.
Строк впровадження: листопад 2008 р. - червень 2009 р.
Мета кампанії - актуалізація питань, що стосуються потреб дітей, які беруть участь у правових процедурах.
Строк впровадження - 2007 р.
Кампанія спрямована на мобілізацію ресурсів українського суспільства задля створення можливостей для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, зростати та виховуватися в сімейному середовищі.
Строк впровадження: листопад 2006 р. – грудень 2007 р.
В рамках акції понад 600 дітей з Червоного Хутора, Житомира, Фастова, Переяслава-Хмельницького та з багатьох інших міст мали можливість відвідати мюзикл дитячого шоу-театру та отримати персональний набір канцелярських товарів у подарунок.
Строк впровадження: червень 2006 р.
Мета: збір коштів серед української громади для забезпечення потреб дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківської опіки та піклування, які виховуються у державних закладах опіки.
Строк впровадження: січень - травень 2006 р.