sexting campaign blogКампанія Одне фото - тисяча слів, що проводить Український фонд Благополуччя дітей протягом серпня - листопада 2016 р., направлена на роботу з дітьми 10 - 18 років з метою підвищення їх рівня обізнаності щодо ризиків секстінгу та формування навичок безпечної поведінки у віртуальному та реальному житті. Партнером кампанії є польська організація Empowering Children Foundation.

Цільова аудиторія: практичні психологи, соціальні педагоги, спеціалісти центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, представники громадських організацій, що працюють у сфері попередження насильства над дітьми, батьки, діти 10 - 18 років.

В рамках кампанії Український фонд «Благополуччя дітей»:

  • проводить навчальні заходи для фахівців; 
  • розробляє та апробує методичний посібник щодо проведення занять з дітьми 10 - 18 років з питань формування стратегій безпечної поведінки;
  • адаптує та розповсюджує відео та друковані інформаційні матеріали;
  • координує роботу віртуального ресурсного центру «Дитинство без насильства» та сторінку кампанії у Фейсбуці.

Вперше кампанія була проведена у 2015 р. у Польщі організацією Empowering Children Foundation. Матеріали кампанії розроблені рекламною агенцією Publicis.

Кампанія організована в рамках проекту «Попередження сексуального насильства та сексуальної експлуатації дітей у Східній та Центральній Європі», що впроваджується Українським фондом «Благополуччя дітей» у партнерстві з Empowering Children Foundation (Польща) за фінансової підтримки OAK Foundation (Швейцарія).

Матеріали кампанії: