Інформаційна кампанія «Дитина – свідок»
Мета кампанії - актуалізація питань, що стосуються потреб дітей, які беруть участь у правових процедурах.
Строк впровадження - 2007 р.
Мета кампанії - актуалізація питань, що стосуються потреб дітей, які беруть участь у правових процедурах.
Строк впровадження - 2007 р.
Тривалість проекту: січень - грудень 2007 р.
Мета: привернути увагу спеціалістів до зміни процедур свідчення в судах та органах внутрішніх справ дитини, яка стала свідком або жертвою злочину.
Кампанія спрямована на мобілізацію ресурсів українського суспільства задля створення можливостей для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, зростати та виховуватися в сімейному середовищі.
Строк впровадження: листопад 2006 р. – грудень 2007 р.
Тривалість проекту: листопад 2006 р. - грудень 2007 р.
Мета: створення будинків нового типу для виховання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають у державних інтернатних установах.
В рамках акції понад 600 дітей з Червоного Хутора, Житомира, Фастова, Переяслава-Хмельницького та з багатьох інших міст мали можливість відвідати мюзикл дитячого шоу-театру та отримати персональний набір канцелярських товарів у подарунок.
Строк впровадження: червень 2006 р.
Строк раелізації: 2006 р. - 2008 р.
Мета: cтворити можливості для людей посилити контроль над власним здоров'ям шляхом розвитку потенціалу місцевих громад.
Мета: збір коштів серед української громади для забезпечення потреб дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківської опіки та піклування, які виховуються у державних закладах опіки.
Строк впровадження: січень - травень 2006 р.
Строк реалізації: 2006 р. - 2008 р.
Мета: узагальнення та популяризація технологій і моделей соціальної роботи з дітьми, молоддю та сім'ями в громаді, які було розроблено й впроваджено практиками соціальної сфери на місцевому рівні.
Строк проекту: грудень 2005 р. - серпень 2006 р.
Мета: через позитивні зміни створити сприятливе середовище для реалізації потенціалу (здібностей) дітей, що перебувають в інституційних закладах освіти у Волинській, Тернопільській та Дніпропетровський області.
Строк реалізації: 2005 р. - 2006 р.
Мета: розробити та впровадити національні й локальні рекламні соціальні кампанії з профілактики фізичного насильства над дітьми в Україні.