Проект впроваджується на основі угоди між Українським фондом «Благополуччя дітей» та Міжнародною організацією з міграції за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку.

Основна мета проекту: запобігти торгівлі людьми та її негативним наслідкам у цільових регіонах шляхом впровадження в діяльність загальноосвітніх навчальних закладів, шкіл-інтернатів розробленої для професійної орієнтації та кар’єрного консультування дітей старшого шкільного віку просвітницької програми «Професія. Кар’єра. Успіх».

Первинною цільовою групою є соціальні педагоги, шкільні психологи, вчителі загальноосвітніх шкіл та шкіл-інтернатів, спеціалісти центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, спеціалісти центрів зайнятості м. Васильків, м. Буча (Київська область), м. Сімферополь (АР Крим).

Вторинною цільовою групою є діти старшого шкільного віку, які навчаються в ЗОШ, школах-інтернатах. Запропонований проект покликаний допомогти дітям, які зростають в різних умовах, мають різні “стартові ” можливості щодо вибору професій.

Проект сприятиме:

  • випускникам загальноосвітніх шкіл та інтернатних закладів проаналізувати власні інтереси на здібності та співставити їх із вимогами майбутньої професії;
  • випускникам загальноосвітніх шкіл та інтернатних закладів у створенні алгоритму кар’єрного зростання у сучасних соціально-економічних умовах через аналіз ринку праці та підготовки фахівців;
  • випускникам загальноосвітніх шкіл та інтернатних закладів у засвоєнні загальних умінь та навичок цілепокладання та професійного самовизначення.

Тривалість проекту: липень 2011р. – серпень 2012 р.

Проект впроваджується на основі угоди між Українським фондом «Благополуччя дітей» та Міжнародною організацією з міграції за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку.

Важливість впровадження систематичної програми з професійної орієнтації в українських школах визнано на державному рівні. Проте, поки що процес знаходиться на початковій стадії, існуючі розробки вимагають доробки та адаптації до, по-перше, потреб молоді, а по-друге, до вимог сучасного ринку працевлаштування. Існує потреба в розробці комплексної програми профорієнтації та апробування її в пілотних закладах освіти з метою подальшого вдосконалення та впровадження на національному рівні. Створення подібної програми профорієнтації сприятиме усвідомленому професійному вибору української молоді. До реалізації профорієнтаційних програм мають активно залучатися, насамперед, шкільні психологи та соціальні педагоги, котрі працюють у загальноосвітніх навчальних закладах, дитячих будинках, інтернатах.

Протягом березня – жовтня 2010 року Український фонд «Благополуччя дітей» впроваджував проект «Кар’єрне консультування. Фаза 1. Розробка методики профорієнтації для дітей старшого шкільного віку», в рамках якого було проведено опитування старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів та інтернатних закладів м. Буча та м. Васильків (Київської області) з метою визначення їх основних потреб у профорієнтаційній роботі та кар’єрному консультуванні; здійснено експертну оцінку стану профорієнтаційної роботи у загальноосвітніх та інтернатних закладах; розроблено та видано методичний посібник «Професія. Кар’єра. Успіх» для спеціалістів, які працюють у сфері профорієнтаційної роботи у шкільному середовищі.

Запропонований проект базується на досягненнях попередньої фази проекту та надає змогу адаптувати розроблені методичні тренінгові матеріали та впровадити в практику профорієнтаційної роботи загальноосвітніх навчальних та інтернатних закладів нові підходи та концепції кар’єрного консультування.