Наше освітянське життя докорінно змінилося після лютого 2022 року. В один момент воно розділилося на «до» і «ще не після». Ми натхненно працюємо, реагуємо, допомагаємо в умовах, до яких не були готові ні фізично, ні психологічно. Багато зі звичного нам перестало працювати. І освітяни, і учні стали потребувати більше психологічної підтримки у розвитку стійкості та адаптивності.
Якість освіти зараз визначає не лише кількість завдань, які потрібно виконати за будь-яких умов, а передовсім створення комфортного, безпечного спілкування між учнями та вчителями, студентами й викладачами. Чуйне ставлення до проживання війни у життєвому досвіді, іноді трагічному, кожного учасника й учасниці освітнього процесу є визначальним фактором відчуття захищеності та мотивації до навчання.
То ж, яким чином створити сприятливі умови для навчання та розвитку в умовах воєнного часу? Про це поговоримо під час вебінару, організованого для педагогів.
На онлайн-заході будуть розглянуті такі питання:
- як подбати про власну безпеку та захищеність тих, хто поруч;
- як допомогти дітям проживати їхні почуття та чому важливо реагувати на власні;
- як працювати з дітьми в стані стресу через війну;
- чому під час воєнних дій важливо дбати про спільні цінності;
- яким чином тримати рівновагу заради власних внутрішніх ресурсів.
Участь у заході безкоштовна.
Формат заходу ー онлайн, на платформі Zoom.
Передбачене свідоцтво про участь.
Для участі у вебінарі необхідна попередня реєстрація за посиланням https://forms.gle/x3CawVCwUzjN3JUXA. Доступні дати заходу зазначені в реєстраційній формі.
Захід організовано Українським фондом “Благополуччя дітей” в межах проєкту Ради Європи “Боротьба з насильством над дітьми в Україні, фаза ІІІ”