EngУкр

Класні керівники Калуша вчились створювати умови для розвитку особистості в школі

13 листопада 2013 року на базі Калуської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 7 відбувся семінар «Наступність у навчанні як засіб створення умов для розвитку особистості».

Учасниками були голови шкільних методоб’єднань класних керівників міста та класні керівники 5-х класів. Перед присутніми виступила методист ММЦ Іванна Гриців, яка нагадала учасникам семінару основні періоди адаптації п’ятикласників у середній ланці, наголосила на важливості підбору оптимальних методів і форм у роботі зі школярами. Зокрема особливу увагу звернула на спільну роботу вчителів, батьків і дітей.

Голова міського методичного об’єднання класних керівників міста Марія Стеблинська поділилась досвідом, представила колегам презентацію «Модель роботи класних керівників міста». Порекомендувала класним керівникам шкіл створити власну модель вихованої системи класу.

Педагоги взяли активну участь у тренінговому занятті «Слова ранять або як уникнути крику, насмішок та образ дитини», який провела методист Іванна Гриців. Ряд ситуативних завдань допомогли учасникам семінару задуматись над такими питаннями: «Чи правильно педагоги виховують дітей? Чи вміють керувати емоціями? Чи їхні слова і дії не ранять душі школярів, не залишають незагоєні рани на все життя?»

Під час заняття педагоги обговорили різні життєві ситуації, активно попрацювали у групах і парах, поділились власним досвідом, відчули себе у ролі дітей, батьків та учителів.

Колеги під час семінару почерпнули багато нової і пізнавальної інформації, визнали, що тренінгові заняття є досить ефективною формою методичною роботи.

Методичні матеріали тренінгового заняття «Слова ранять» були представлені Українським фондом «Благополуччя дітей» в рамках кампанії «Слова ранять», що проводилася фондом в рамках проекту «Дитинство без насильства – покращення системи захисту дітей у Східній Європі» за фінансової підтримки OAK Foundation (Швейцарія).

Управління освіти Калуської міської ради є партнером кампанії «Слова ранять», що направлена на попередження емоційного насильства над дітьми