EngУкр

Кампанії

Кампанія «Одне фото – тисяча слів»

Кампанія з попередження сексуального насильства над дітьми 10 - 18 років, серпень - листопад 2016 р.


Кампанія «Один із п‘яти»

Кампанія з попередження сексуального насильства над дітьми старшого дошкільного віку, червень - листопад 2015 р.

 


Кампанія «Зла традиція»

З метою попередження фізичного насильства над дітьми та популяризації відповідального батьківства і ненасильницьких методів виховання Український фонд «Благополуччя дітей» (www.childfund.org.ua) протягом березня – листопада 2014 р. проводить кампанію «Зла традиція».


Кампанія “Слова ранять на все життя”

З метою попередження психологічного (емоційного) насильства над дітьми та популяризації відповідального батьківства і ненасильницьких методів виховання Український фонд «Благополуччя дітей» (www.childfund.org.ua) за сприяння Міністерства соціальної політики України протягом березня – вересня 2013 р. проводить кампанію «Слова ранять на все життя».


Кампанія “Мудрі батьки – щасливі діти”

Метою кампанії є захист дітей 0 – 3 років від жорстокого поводження шляхом популяризації відповідального батьківства та ненасильницьких методів виховання.


Інформаційна кампанія "Брудний дотик"

19 листопада 2011 року у Всесвітній день попередження насильства над дітьми Український фонд «Благополуччя дітей» спільно з Fundacja Dzieci Niczyje (Фундація Нічиї Діти), рекламно-креативна агенція Grey G2 Ukraine, «Ла Страда - Україна» розпочали проведення інформаційної кампанії «Брудний дотик».


Інформаційна кампанія «Дитина – свідок»

У 2007 році Український фонд «Благополуччя дітей» проводив кампанію «Дитина - свідок» для суддів, прокурорів та представників внутрішніх органів. Кампанія мала на меті актуалізацію питань, що стосуються потреб дітей, які беруть участь у правових процедурах.


Інформаційна кампанія "Біль від ременю пройшла. Але це залишиться між нами"

З вересня по грудень 2009 року Український фонд "Благополуччя дітей" в рамках проекту "Впровадження пілотної моделі структурної профілактики насильства щодо дітей" проводить інформаційну кампанію "Біль від ременю пройшла. Але це залишиться між нами". Кампанія присвячена проблемі фізичного насильства щодо дітей в сім‘ї, неприпустимості побиття дитини, як методу виховання.


Міжнародна інформаційна кампанія «Побач. Почуй. Скажи»

З листопада 2008 р. по червень 2009 р. Український фонд "Благополуччя дітей" проводить міжнародну інформаційну кампанію "Побач. Почуй. Скажи." (Батьки, які завдають шкоди своїм дітям, намагаються це приховати).


Благодійна акція „Маленькі українці потребують дорослої допомоги”

На початку 2006 року Український фонд "Благополуччя дітей" започаткував благодійну акцію „Маленькі українці потребують дорослої допомоги", мета якої - зібрати кошти серед української громади для забезпечення потреб дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківської опіки та піклування, які виховуються у державних закладах опіки.


1 2